Reševanje potrošniških sporov
Naše podjetje priznava vse izvajalce izvensodnega reševanja sporov.
SEZNAM IZVAJALCEV IZVENSODNEGA REŠEVANJA POTROŠNIŠKIH SPOROV
Na vaš osebni računalnik se bo prenesel osvežen seznam v formatu .docx
Potrošniški spor je domači ali čezmejni spor, ki izvira iz pogodbenega razmerja med ponudnikom blaga ali storitev ter potrošnikom. Potrošnik ima, če spora ne more rešiti z neposrednimi pogajanji oziroma s pritožbo pri ponudniku blaga ali storitev, možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov pri izbranem izvajalcu, ki je registriran in naveden na seznamu izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo.
SPLETNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Platformo za spletno reševanje potrošniških sporov lahko potrošnik uporabi za
- zahtevo za neposredne pogovore, ki pomeni vzpostavitev stika in komuniciranje s ponudnikom blaga ali storitev z možnostjo neposredne rešitve spora, ali
- vložitev pritožbe zoper ponudnika blaga ali storitev in za iskanje izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov, ki lahko reši potrošniški spor.
- Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS)
- Uredba (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov) (2013/524)
Če ste navkljub vsem zgornjim informacijam še vedno v dvomu kaj storiti ob sporu, nas prosimo pokličite ali nam pošljite email sporočilo. Vse kontakte dobite na podstrani KONTAKT.